Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013
Maršíková, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a počátky Světluščiny činnosti na poli neziskového sektoru a pomoci nevidomým v České republice. Další část je věnována nejen komunikační strategii od počátku činnosti v roce 2003 do analyzovaného období, ale také strategickému plánování a marketingu neziskových společností obecně. V následujícím oddílu se práce zaměřuje na komunikaci projektu Světluška v období 2010 - 2013 z hlediska cílových skupin, cílů a konkrétních komunikačních aktivit. V práci je poté popsán vlastní výzkum znalosti a vnímání značky Světluška, analýza získaných dat a vyhodnocení. Práce také obsahuje doporučení, jak by projekt mohl v budoucnosti komunikovat, a to na základě studia současné komunikace a výsledků výzkumu.
Specific attributes of Human resource management in Non-profit organizations
Glebova, Margarita ; Koubek, Ivo (vedoucí práce) ; Todica, Doina (oponent)
Existuje společná myšlenka, že řízení lidských zdrojů v neziskových společností je velmi odlišné od řízení lidských zdrojů v ziskové společnosti. Z jedné strany, existuje mnoho rozdílů při zaměstnání lidí nebo strategické řízení. Z druhé strany, oba typů organizací jsou dost podobné. Abychom pochopili, jak nastavit řízení lidských zdrojů v neziskové organizaci, je nutně rozumět základní rozdíly mezi těmito dvěma typy. To znamená nejen porozumění v oblasti lidských zdrojů, ale i v oblasti obecně ekonomiky. Jakákoli činnost v ekonomice musí být nastavena dle potřeb. Po analýze hlavních rozdílů mezi oběma typy organizací, je mnohem snazší najit zvláštní politiku řízení lidských zdrojů v neziskových společnosti. Chceme-li mít kompletní představu tohoto problému, nejdřiv dáme rychlou definici neziskového sektoru všeobecně, poté se budeme věnovat zvláštní pozornost řízení lidských zdrojů v neziskovém sektoru a cíl poslední kapitoly je ukázat hlavní rozdíly mezi neziskovými a ziskovými řízení lidských zdrojů. Otázkou je, který z faktorů má větší význam v této problematice. Hlavním úkolem je ukázat, že i když je financování neziskových organizací v současné době velmi omezené, je stále velmi důležité věnovat pozornost oddělení lidských zdrojů v těchto typech organizací.
Marketingové aktivity projektu "Pomozte dětem"
Zemanová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pekarčíková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací, s následnou aplikací na projekt Nadace rozvoje občanské společnosti a České televize Pomozte dětem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část vymezuje marketing a neziskový sektor obecně. Praktická část využívá těchto získaných poznatků a aplikuje je přímo na projekt Pomozte dětem. V práci je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení známosti projektu a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je představit projekt Pomozte dětem, zhodnotit jeho marketing a uvést vlastní doporučení pro zlepšení jeho marketingu.
Zdrojová soběstačnost NNO v kultuře
Adlerová, Martina ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Römerová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá zdrojovou soběstačností nestátních neziskových organizací působících v kulturní sféře. V teoretické části jsou popsány možné způsoby financování těchto organizací. Důraz je kladen na práci s dárci a na fundraising pomocí sociálních sítí. Pro usnadnění komparace financování jsou uvedeny veškeré právní formy neziskových organizací s ilustračními příklady. V praktické části je představeno pět rozdílných neziskových organizací působících v kultuře. Je popsána struktura jejich zdrojů, provedena finanční analýza a určeno procento soběstačnosti. Práce dále zkoumá význam crowdfundingu v českém prostředí a ve sledovaných organizacích popisuje spolupráci s dárci. Z analýzy vyplývá, že žádná z organizací není soběstačná. Text přináší doporučení, jak procento soběstačnosti zvýšit.
Fundraising neziskových organizací v kultuře
Zemanová, Jana ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat aktuální situaci v oblasti zdrojového zabezpečení neziskových organizací v kultuře. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu neziskový sektor a představuje organizace působící v oblasti kultury. Následuje seznámení s možnými zdroji jejich financování a objasnění problematiky fundraisingu. Praktická část se zabývá rozborem čtyř konkrétních institucí se zaměřením na jejich zdrojové zabezpečení. Následuje zhodnocení stávající situace a navržení možných opatření.
Financování vybrané neziskové organiazce
FILIPOVÁ, Lenka
Důležitým typem organizací zakládaných k zajišťování činností ve veřejném zájmu jsou příspěvkové organizace krajů,které by nemohly hospodařit bez hlavního zdroje financování poskytnutého od jejich zřizovatele. Právě na tento typ neziskové organizace jsem se zaměřila ve své diplomové práci. Hodnotila jsem financování příspěvkové organizace Správa a údržba silnic Jihočeského kraje. Podrobně jsem se zabývala analýzou příjmů organizace, jakým způsobem byly využity a zda je organizace vynaložila na svoji hlavní činnost.
Fundraising neziskových organizací - teorie a praxe
Zatloukalová, Tereza ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice fundraisingu, tedy o získávání finančních a nefinančních zdrojů pro neziskové organizace. Zaměřena je především na metody a problematiku individuálního fundraisingu. Praktickou částí práce je aplikace těchto metod při organizaci benefiční akce.
Social entrepreneurship: Understanding the reality of the developing world and designing sustainable solutions
Fous, Zdeněk ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Stephan, Ute (oponent)
Social entrepreneurship, loosely defined as delivering social value in a sustainable way using market-based principles, is especially powerful tool in the Third world. Grass-root entrepreneurial approach of developing and empowering those countries from the bottom up is proving to be the most sustainable and efficient solution. First part of this work outlines historical context of the developing world and provides thorough analysis about challenges and threats it is facing. Furthermore, model defining what countries are the "most suitable" for a social venture is described, together with tools that are used nowadays to support the developing world. Second part puts main emphasis on defining and discussing the concept of social entrepreneurship, especially with respect to social venture design. Conclusions and practical recommendations are heavily based on interviews with successful and inspirational social entrepreneurs active in the Third world, as well as with leading NGOs with offices in the Czech Republic. All in all, the ultimate goal of this work is to create a big-picture overview about the reality the developing world is facing and describe how the most sustainable solutions can be designed.
Komunikační strategie podniku
Tomanová, Monika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Téma mé diplomové práce se týká komunikační strategie neziskových organizací. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých pojmů, jako je: nezisková organizace, komunikace a komunikační proces, marketing a marketingový mix a na závěr je komunikace vysvětlena jako ucelený integrovaný systém. Praktická část se zabývá konkrétními neziskovými organizacemi Ozvěna a Hnutí Brontosaurus. Jsou použity tyto metody: dotazník, analýza dokumentů, rozhovory s veřejností a se zaměstnanci organizací. Současné komunikační strategie organizací jsou zanalyzovány, jsou určeny silné a slabé stránky a na základě této analýzy s použitím uvedených metod jsou navrhnuta určitá doporučení na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.